Godmorgon...

Det är bara jag som är uppe än så länge, så jag har passat på att göra mig iordning i lugn och ro. Jag har gjort det bästa köpet av alla locktänger som finns på marknaden än så länge...och jag har nog dom flesta, deep waver heter den och är perfekt. Allt som ger volym är uppskattat =)
Idag är det tänkt att åka ner på stan en sväng, ska ringa syster yster med. Hon bor här med nu, men man träffas inte lika ofta som man tror att man ska göra. Båda har fullt upp på sitt håll. Men idag vet jag att hon är ledig =)

Nästa helg ska Jenny, en gammal kompis från Gävle komma ner till Göteborg, ska bli jätte roligt!! Var jätte länge sen vi sågs. Skulle vara fullbordat om Sarah kunnat komma med =)

Morgonbild:





Kommentarer
Postat av: R

God morgon :) Ha en fin dag!

2009-01-17 @ 09:55:55
Postat av: ..:Sarah:..

oooh!!

nu blir jag ju lessen.. jag vill oxå komma ju!!



2009-01-17 @ 13:49:04
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0