Hallen

Nu är vår hall färdig, här kommer lite bilder på den...
















Annars var jag iväg och jobbade idag, var faktiskt ganska roligt. Det var länge sen man träffade sina arbetskamrater.


Det ska bli så roligt att se Mille växa upp nu och jämföra utvecklingen mot  hur Issa var i den åldern ... kommer dom ligga ungefär lika i allting?
Issa var tidig på ganska mycket... tex. med att gå. Hon var 9 månader när hon gick omkring hemma. Alla säger att Mille är så stark och med och har varit det från första början... det sa dom redan på BB. Jag gick omkring på BB och Mille var klarvaken och kollade på julgranen =) Och alla var så frälsta i hans hår... men vi var vana sen Issa var liten, hon hade tjockare hår till och med =) Vi kunde gå på stan och folk stannade oss hela tiden för att få en glimt på lilltrollet. Det var även ett par tyskar som kom fram och ville ta kort på henne när vi var på Rhodos...
Ja dom har allt varit populära dom här små liven!

Nu ligger Issa och kollar på Djungelboken och ska snart hoppa i säng. Mille ligger här i soffan  med mig och sover på mitt bröst. Är  det något bra på TV ikväll tro?



Undrar vad vi kollar på...







Så här ligger vi för tillfället...




Mammas och pappas lilla rocker...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin hall, vad mysigt ni verkar ha...kramar viktoria



2009-01-19 @ 09:35:49
Postat av: Josefine

Vickan: Hej gumman! Tack så mycket =)

Kram på er!!

2009-01-19 @ 09:40:52
Postat av: R

vad fint det blev! Kram

2009-01-19 @ 09:46:42
Postat av: Josefine

Riikka: Tack vännen =)

2009-01-19 @ 10:17:13
Postat av: ..:Sarah:..

Snyggt de blev :)



ja hoppas de gick bra alltså!

vill inte ha en tillomtenta liggandes. och ekologin va ju så kul så jag borde ha lärt mig de.



KRAM

2009-01-19 @ 12:26:49
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0