Huset...

Här kommer lite bilder på huset minus alla toaletter och hallar vi har... ha överseende med att vi inte målat  och gjort ordning alla rum som vi vill ha det än.

Fasaden:

  Fasaden från ena ingången        Fasaden från andra ingången


Nedre plan:

Groventrèn Groventrèn                        Mot tvättstugan


Mellersta planet:

  Vardagsrum                     Mot balkongdörren

 Vardagsrum           Mot köket          Vardagsrum      

Köket        Köket          Köket mot vardagsrummet

Köket var målat i denna hemska limefärg när vi flyttade in... men på nått konstigt vis så funkar den i verkligheten så vi behåller den ett tag till =)


Översta planet:

  Sovrummet      Sovrummet     Sorummet

  Issas rum     Issas rum      Issas rum

  Milles ofärdiga rum   Milles ofärdiga rum    Milles ofärdiga rum




Kommentarer
Postat av: Sissi

Hello!!



sorry att jag inte hängde med men det e så fruktsansvärt mycke i mitt liv nu...

men ni hade säkert super kul ändå...



Snart kommer jag o hälsar på er, men vill inte komma när jag e kraslig o dannnnnn... det går ju aldrig över...



Nu jobbar jag extra extra, jag sitter i sk*ten!!!

deadline tisdag och jag har 6 fullproppade pärmar kvar... inte ett verifikat direkt... PUUH



ser att det lilla livet Mille växer, känns som han kommer att sitta när jag kommer o hälsar på... nä jag ska komma förbi i veckan... E ni hemma?



KÖKET: svin coolt ju, inte så fint utan möbler kanske, men jag tycker det va svin coolt, inte alla som vågar måla något i den färgen... =)



Kram kram hälsa la familia!!!

2009-01-11 @ 14:51:14
Postat av: ..:Sarah:..

Fan va tjusigt ni bor:)

jag måste ju verkligen komma på besök snart...





PUSS

2009-01-11 @ 20:54:04
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Juan De La Vega

Jaha...dåligt uppdaterad blogg tycker jag...

2009-01-12 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0