Let`s dance

Nu sitter vi här, jag, Riikka, Johan och Mille och kollar på Let`s dance och Hasse Aro.... man måste bara gilla honom när man ser honom på dansgolvet!! Fattas bara Leif GW Persson....
Jag och Mille tog oss en vals vi med och han gillade det skarpt =)
Min lilla skrutta har turen och få umgås med farmor ikväll... kan tänka mig att det blir mycket lördagsgodis för henne denna fredag =)
Mille gillar att sitta i sin bilbarnstol så den har vi uppe i vardagsrummer nu...  i den sitter han och smågnäller lite i för tillfället och väntar på att Blondinbella ska göra bort sig.



Här kommer kvällen i bilder....



  Riikka och Mille 


  Jag och sötisen






   Johan gör tummen upp för Hasse Aro

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Sötbaby!!

2009-01-17 @ 13:49:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0