Lite bilder från dagen...

Dagen började med att jag gick upp klockan 06.00 som jag alltid måste göra när Issa ska iväg till dagis. Hon börjar inte förrän klockan 09.00 men det är så mycket som måste göras nu när man har 2 barn. Jag tycker också att Issa ska få vakna i lugn och ro så man slipper stressa iväg så på morgonen. Sen har man även en buss att passa som tar omvägar in till stan så det tar sin lilla tid. Men nästa vecka är det sista veckan på gamla dagiset. Issa kommer nog sakna alla där jätte mycket, men samtidigt  kommer hon få nya vänner och härliga fröknar på det nya dagiset. Det blir roligt att få vänner  i samma område för henne nu med när vi flyttat.
Jag och Mille gick sen upp till Mariella (farmor), där vi bara tog det lugnt för en gång skull... låg och kollade på TV och hade några vettiga konverstioner som löd gaahh, dahh och resulterade i några underbara leenden. Det är så härligt att han har blivitså stor att man får lite respons tillbaka nu =)
Eftersom farmor bor så nära dagiset så gick vi tillbaka dit efter vi hämtat Issa och väntade på att pappa skulle sluta jobba. Han köpte med sig lite god kyckling som vi åt till middag innan vi åkte hem.
Min syster Jenny ringde med och berättade att hon och Viktor förmodligen kommer och hälsar på oss i helgen. I så fall skulle dom stanna tills på måndag... JIIPPIIEE säger vi till det!! =)

Här kommer lite bilder från dagen...



Så här ska Issa ligga i vagnen när man är ute tidigt på morgonen... folk kollar lite skeptiskt ibland och undrar vad man gömmer där under =)















Issa fick låna farmors halsband...


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Men lilla gobit va stor han blir! :( Hinner inte med o träffa heller :(

Issa går i mammas fotspår o gillar accesoarer ser jag ::) Tussan!

2009-01-21 @ 21:29:57
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0