Lördag

Idag vaknade jag klockan nio, pigg och glad efter gårdagens bravader....
Det var jätte roligt igår, framför allt att träffa min förra klasskompis Kattis som jag inte träffat på år och dagar!!! Det  går alltför länge mellan gångerna. 

                                                                                  

I morse när jag låg i sängen vart jag så sugen på min älskade bakade potatis från cappucino. Övertalade Johan att det var en bra idè och hoppade in i duschen. Yasmin, Daniel, Oliver och Mariella (farmor) följde också med.
Cappucino har blivit vårt favorit hak och det märks att man hänger där mycket när personalen springer fram till dörren när dom ser oss komma för att kolla på vår nya familjemedlem =)
Det vart en sväng in på glitter med i ett försök att hitta lite örhängen... på nått konstigt sätt så försvinner mina smycken mystiskt nu för tiden. Men jag vet en tjej som älskar att använda mammas smycken...


                                                              Yasmin                            Issa, Mille och farmor           

Ikväll kommer Mariella över till oss och det blir chips och körslaget för hela slanten! Bollnäs är ju med så man måste ju  sitta bänkad på lördagarna nu och hålla tummarna för sin hemstad =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0