Ännu en Onsdag...

Jag och Mille gick upp till farmor när vi lämnat Issa på dagis... hon hade sovmorgon innan hon skulle iväg på möte, så hon fick gosa lite bebis innan arbetsdagen började. Mille sov dock hela tiden men det gjorde nog ingenting =) Ska jag vara ärlig så somnade jag med sött på soffan. Vi stannade kvar där tills Issa skulle hämtas, och sen raka vägen till affären för att inhandla 18 glasstrutar till hejdå kalaset  som hålls för Issa imorgon.
När vi kom hem så kom en tjej från föräldrargruppen förbi, vi åt en semla och gick sen ut och på promenad för att få bort den lika snabbt =) Besöken slutade inte där, för när jag kom hem från promenaden så sa Johan att Daniel och Malte var på väg.  Issa blev superlycklig och väldigt uppspelt lagom till det  var dags  att sova... dom är lite av favortiter från hennes sida, ja från vår sida med så klart =) Men nu ligger hon och sover cirka två timmar efter schemat.

Imorgon ska jag ta och träffa Jenny, en gammal kompis från Gävle som är på besök. Hon skulle shoppa upp sin enorma norgelön och jag får väl kolla på med min föräldrarpenning =) Nej så illa är det allt inte men det känns klart i plånboken att  ha 80% av sin inkomst. Hur som helst, om jag kommer hem med några kassar eller inte så ska det bli super roligt att träffa henne!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Ooooh jag är avis avis avis.. jag vill oxå leka med er ju!! hälsa och pussar från mig oxå!!



Kärlek till er båda.



PUSS



2009-01-29 @ 19:49:44
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0