Lugnet

Jag och Johan sitter nu och njuter av lugnet som har lagt sig över huset....
Issa som har sprungit runt och lekt, gråtit, skrattat, trotsat, ja allt som en 2 åring kan tänkas göra sover sen några timmar tillbaka. Mille sitter i Johans knä och börjar slumra in med nappen hängandes i mungipan. Det känns som det var en evighet sen det var så här lugnt... och man kan inte annat än och sjunka ner i soffan och njuta!

Idag har det pratats lite löst om en resa till Sicilien i april... hade varit så skönt! Ska bli intressant att se hur det är att ha med sig 2 barn i ett flyg =)
Issa har vi ju redan flygit med några gånger då vi varit i Prag, Grekland och Spanien under hennes två levnadsår. Och hon älskar verkligen att flyga. Sist när vi flög hem från Spanien hängde hon över fönstret och skrek " hejdå bilarna ".
Och när man frågar henne nu om hon villl flyga så svarar hon att hon vill flyga till havet =)

Nej nu ska jag ta och doppa dom sista chipsen i dippen och sen ta mig en trappa upp och lägga mig i sängen och sova...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0