Måndag igen...

Johan började inte jobba förrän klockan 13.00 idag, så jag och Mille började dagen med en morgonpromenad medans dom andra två låg och sussade gott...
Efter att Johan åkte till jobbet tyckte jag att vi skulle spendera en timma till att sova middag, konstigt nog var jag jätte trött även fast Mille sovit ända till sju utan att ha ätit nått under natten. Men barnen tycktes inte hålla med mig... Issa ville bara kolla på Nicke Nyfiken och Mille bara låg och stirrade på vår uppenbarligen intressanta hylla. Så det var bara att bita ihop =) Sarah kom förbi sen på eftermiddagen, vi lagade lite mat och hade det bra. När Sarah sen åkte hem vid 19.30 hade Mille fortfarande inte sovit något. Vet inte riktigt vad han fick för sig idag, han sover ju annars fortfarande så gott som 19 timmar/dygn.



En av få bebisar Sarah har hållit i under 26 år då hon är lite rädd att hålla i dom. Mille känner sig mäkta stolt =)



Imorgon är det dags för Issa att gå på dagis och träffa lite kompisar igen. Jag och Mille tänkte inviga babyrytmiken här i Eklanda.




Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hihi jag känner igen mig.. inte många babysar jag hållt i :)

2009-01-19 @ 22:17:52
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0