Njursten...

Jaha då var man nyss hemkommen från Sahlgrenska...
Har haft ont i svanken i några dagar men har inte tänkt på det så mycket, men imorse så brakade det löst. Vaknade och hade sånna otroliga buksmärtor.... frös, mådde illa och kunde inte ligga still. Samma symtom som jag hade förra gången jag hade njursten. Så det vara bara att göra iordning barnen och sticka till akuten. Fick gå före i kön som tur var och fick smärtstillande på en gång... Läkaren kom in och kunde så gott som konstatera njursten igen! Så nu hoppas jag på att det inte  blir operation utan att de åker ut naturlig väg.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

oh no!

hoppas de går smidigt..





KRAM

2009-01-15 @ 10:34:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Riikka

Usch... lider med dig!! :(

2009-01-15 @ 12:25:42
Postat av: Anna-Maria

Men fyyyyyyy! Och inte var Daniel där heller och kunde erbjuda dig potatismos mitt i all smärta :)

2009-01-15 @ 13:07:39
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0