stan, avslutningsamtal och move it...

Jag har varit jätte trött dom senaste dygnen... vet inte riktigt varför. Kanske är det så att tröttheten kommer släpandes i efterhand efter allt som har hänt under den senaste tiden. I början när man får barn har man massa extra energi för att klara av allt... Allting har gått så fort den senaste tiden att jag knappt hinner tänka efter. Så här löd ett samtal mellan mig och Sarah förra veckan:
Sarah: Nu har jag bott i min nya lägenhet i 3 månader snart.
Jag: Men hur har du kunnat gjort det? Jag var ju i nionde månaden när jag hjälpte dig flytta.
Sarah: Ja vaddå?
(Efter mycket tänkande och lite lätt matematik från min sida)
Jag: Ja just ja... Mille blir ju två månader snart!

Usch tiden går alldeles för fort...

Idag var vi som sagt och träffade Jenny... det var så roligt att träffas igen, och en riktig norrländska hade hon lagt till med efter alla år i Ö-vik =)
Vi fick lämna henne shoppandes ensam på stan runt ett tiden för att åka och ha avslutningsamtal på dagiset. Vi stannade även kvar ett tag efter och bara pratade och hade roligt med fröknarna och dom andra barnen. Mille är väldigt populär där och alla bråkar om att få hålla honom, både fröknar och dagisbarn =) Och Issa har verkligen etsat sig fast i fröknarnas hjärtan... det blev många bamsekramar innan vi kunde lämna byggnaden. Men vi har lovat att hälsa på och dom sa att dom gärna tar våra vackra barn på fredagar så jag och Johan kan gå och ta en after work =)

När vi kom hem och hade ätit middag så ville Isabelle kolla på filmen "movi, movi" vilket betyder madagaskar... låten " I like to move it, move it" är med där och därav hennes tolkning "movi,movi"... Vet inte riktigt varför hon tror att filmen heter så =)

Nu ska Mille få sitt sista mål mat sen bär det av till sängen...



Jenny och Mille...










Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Sötnosar!!

Båda två på bilderna.. :D

2009-01-29 @ 22:22:34
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att han är väldigt lik sin mamma ja...

2009-01-30 @ 09:34:22
URL: http://gladajennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0