Stor kille...

Vi mötte upp Sarah och åt lite frukost idag, strosade sen runt lite i affärer.
BVC ringde och sa att vår sköterska var sjuk så vår tid imorgon skulle inte bli av, men hon frågade om vi hade tid att komma idag istället... så efter lite omplanering hoppade vi på spårvagnen dit. Vår guldklimp väger nu 5160 och är 56,8 cm lång... en riktig gobit!! =)
Det ska bli skönt att det är helg snart och få ha Johan hemma med oss om dagarna i två dagar... synd bara att jag ska jobba imorgon kväll. Men sen ska resten av helgen bara tillägnas åt familjen!! Vi får ju även besök av min syster och hennes son Viktor så vi får se vad vi hittar på. Det blir garanterat inte en lugn stund med två busungar som Issa och Viktor tillsammans =)

I några nätter nu så har Mille ätit runt klockan 20.00, varit vaken ett tag och somnat efter en timma ungefär ( jag har varit noga med att inte söva mina barn till bröstet/flaskan för att det ska bli lika lätt för Johan att natta dom som för mig). Vi har trott att han ska vakna igen för ett sista mål inför natten men inte då... han har sovit som en stock fram till cirka 06.00. Hoppas att det håller i sig =)


Kommentarer
Postat av: R

Stooor kille!

Jag som trodde att vi skulle kolla på Let´s Dans ikväll:)

2009-01-23 @ 08:56:47
Postat av: Anonym

R: nästa vecka kan vi göra det =)

2009-01-23 @ 10:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0