Trött...

Dagen började bra med en sista frukost med mamma (mormor) innan hon for hem till skåne igen. Efter lunch tänkte jag ta med mig barnen ut och gå så dom kunde sova middag i vagnen, glömde bara att titta vad det var för väder innan. Så där stod man ute på uppfarten i storm och regnväder utan regnskydd tll vagnen som vi inte köpt än, efter att ha bytt blöja  och klätt på Mille, satt Issa på toaletten därefter jagat henne runt hela huset när det var dags för att ta på sig jackan, klätt på mig själv och till sist vecklat och mixat upp vår färja till vagn (syskonvagn)!!!!
Det vart en 5 minuters promenad sen var det bara att gå hem igen och göra samma procedur innan alla vart pissvåta.

Väl hemma så får Issa för sig att trots mamma till 100%...  finns det någon förälder där ute som har ett barn med 3 årstrots som kan komma med tips om hur man orkar vara superpedagogisk hela tiden?? Säkerligen önsketänkande men försöka måste man allt göra =)

Som tur var kom Nina på besök och förgyllde min eftermiddag lite.. vi satt och snackade lite skit över en kopp the, väldigt trevligt!!

Nu är Issas trots som bortblåst och hon är uppe och leker som världens snällaste barn, Mille sover och Johan är på väg hem... underbart!! Och jag ser fram emot att äta min underbart goda broccolimos med supergoda biffar ikväll för jag har ju inte hunnit ätit idag än heller...

Så positiv var jag idag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0