Utvilad

Idag vaknade jag pigg efter gårdagens smärta.. sov 12 timmar inatt vilket är väldigt ovanligt! Känner fortfarande av det lite men har smärtstillande i beredskap ifall att, och Johan stannar hemma från jobbet idag med vilket känns jätte bra!

Vi har börjat måla om i hallen nu. Lägger upp bilder när allt är färdigt. Sen blir det ett av badrummens tur...

Det är väldigt kallt ute idag men jag ska försöka ta mig ut en snabbis med barnen så dom får lite frisk luft... iallafall kanske dom kan få sova middag till en promenad.

Tänkte faktiskt försöka ta och öppna skolböckerna och räkna lite och läsa lite ifrån sista kursen jag var med på, ekonomistyrning... den var den svåraste hittils tycker jag. Man vill ju försöka hålla minnet lite färskt till jag börjar igen i augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0