Återförenade

Nu är jag hemma med mina alldeles egna underbaraste älsklingar! De inväntade mig vid perrongen, dock fel perrong så vi fick vårt efterlängtade kramkalas efter ett telefonsamtal till Johan från mig som undrade vart de var någonstans (jag hade redan då hunnit gått till bilen som jag förstod vart den stod parkerad) =).

Johan har nu semester och i Fredags efter hans sista arbetsdag så stannade vi till på en mysig loppis ute i Vallda. Jätte mysigt med fina saker och lite fika på gräsmattan utanför gården där loppisen hölls.

Snart är det min tur att börja arbeta, eller sätta sig i skolbänken kanske jag ska säga. Johan kommer nu vara pappaledig fram till Januari. Den här veckan ska vi nog bara vara hemma och ta det lugnt och njuta av att vi alla i familjen är samlade utan några måsten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0