Dop för lilla Meela

Jag fick sovmorgon idag.... Underbart! Jag klev upp av att jag vaknat av mig själv klockan nio. Pigg och glad.... i en timma. Sen var jag lika trött igen. Vet inte vad det är. Avslappnad  nu när Johan har semester? Kanske skulle ta och knapra i mig dessa hemska niferex som jag motvilligt tog under graviditeten...

Idag var det dags för söta Meela att döpas. Det var ett litet och fint dop för de närmsta. Och halva skaran som fanns där var barn så vidare tyst var det verkligen inte i kyrkan =). Mille han skrattade och jollrade, Meela grät och ville ha sin napp, Issa "viskade" att hon ville sitta brevid Noah och smög sig sen till bänken framför, Noah ropade på sin pappa som stod längst fram vid altaret mm...
Issa blev tillfrågad om hon ville hälla upp dopvattnet med Noah men hon blev för blyg och ville inte gå fram.
Efter dopet bar det hem till familjen Dove för lite fika och tårta. Och sen vidare hem till Mariella/farmor för en liten snabbisträff. Issa ska sova där imorgon för sen ska hon bege sig av till Peru och Mexico i 3 veckor. Nästa gång skulle vi försöka att följa med tycker jag allt, så att släktingarna där borta får träffa barnen.

Nu har Issa kommit ner med en bok så nu är det bara att stänga ner datorn och läsa godnattsaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0