Fredag

Vi hämtade upp Mariella/farmor vid åtta imorse och skjutsade henne till Landvetter. Nu blir hon borta i sydamerika i 3 veckor. Hon checkade in och sen tog vi oss en frukost tillsammans innan hon åkte upp för rulltrappan och gick igenom säkerhetskontrollen. Ja man kan inte vara annat än lite avundsjuk på henne =).

När vi kom hem så satt jag och mailade lite revisionsbyråer angående praktikplats, ja för nu är det nästan bara en vecka kvar till skolan börjar. Jag längtar nu.... Samtidigt som jag är nervös. Kommer jag klara av att komma in i "pluggtänkandet" snabbt? Vad är det för klass som jag hamnar i sista året? Kommer jag komma ihåg allt som jag läste förra året, eller kommer jag bara stå gapandes när resultaträkningen hamnar framför nosen på mig?
Nej då, det ska nog gå bra... det är bara jag som börjar bli lite nervös som sagt =). Sen har jag ju även min förre klasskamrat Elina med mig sista året, även hon har varit mammaledig samtidigt som jag.

Issa har haft sin kompis N här hela eftermiddagen. Dock har inte gumman varit på sitt bästa humör då hon varit trött. Det har märkts att hon gick och lade sig lite senare än vanligt igår.
Mille är det full fart på nu. Inget går säkert längre... Blommor, apparater, byråer, trappor, lådor, böcker... you name it! Men han blir alltid lika överlycklig när han hittar något spännande.



Bild på byrån jag köpte på blocket och målade om vit. Även loppislampan jag köpte:





Imorgon ska det bli finare väder, så då har vi bestämt oss för att åka på en dagsutflykt till Marstrand... Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0