Lite uppdatering

Söndagen gick i lugnets tecken. Vi var alla trötta och sega efter resan plus att det inte finns överdrivet (läs inget) med saker att göra i Bollnäs på en Söndag. Så den spenderades hemma hos (min) mormor på soffan förutom två promenader som jag gick.  Anna-Maria med familj kom och hälsade på så sista promenaden fick jag sällskap.

Igår så åkte vi hem till familjen Von sheèle/Rosèn... Tiden rann iväg som alltid när man umgås med sina bästaste, bästaste vänner och vi hade massor att prata om.
Rio (Åsas och Magnus äldsta) är lika gammal som Issa och de höll på att leka massor. Sparka boll som är Rios favorit, och en himla massa jagandes av varandra.
De har även en utomhuspool som är himla rolig. Vädret var inte det bästa igår så det blev inget badande... men däremot så gick det lika bra att kasta i alla leksaker och fånga upp dem med håven.




Mille och Julie (deras yngsta) som även hon är jämngammal fast med Mille så klart då, tycktes ha roligt tillsammans både på filten utomhus och i sängen...






Nu när vi har varit hos mormor så har vi alla fyra sovit i samma säng. Vi var lite skeptiska hur det skulle gå och lägga Mille och Issa samtidigt. Storasyster har ju en tendens att vilja krama och gosa med sin lillebror ganska mycket =).
Men jag gick ner och lade Mille och sen fick Issa gå och lägga sig. Det vara bara att lägga Issa i sängen och berätta att hon inte fick väcka Mille... Sen gick vi upp. Vi hörde ingenting och lät de ligga så där ett tag innan vi gick ner för att kolla hur det gick. Då hittade vi dom så här...






Världens sötaste!!



Ikväll vankas det grillning hos (min) pappa och Anette och imorgon hoppas vi på fint väder för då kanske det blir lite bad eller loppis och sen grillning hemmas hos Åsa och Magnus....


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

oooh älsklings jossan!! jag tänkte faktiskt ringa under Im a slave 4 u. men klockanva mycket så jag skcika enmental puss till dig!! min partner i britney-fan-klubben! vi har diggat henne länge du å jag!!



fanså söta dom är domsmå :)

2009-07-15 @ 11:05:10
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0