Marstrand

Vi packade in oss i bilen och fick idèn att våldgästa Jasmin och Kimmo i Kungälv innan vi begav oss till Marstrand. De blev måttligt överraskade när de låg och gosade i soffan och fick syn på oss utanför =). Det slutade med att de också följde med ut till ön.
Det var ganska mycket folk som trängdes på båten, båten går ändå var 15:e minut och fullsatt varenda gång. Västkusten är populärt resmål på sommaren.
Det var mysigt, dock lite blåsigt men det får man väl räkna med. Barnen badade och sen fika vi lite vid en lekpark. Men det populäraste för barnen var nog alla maneter som låg längs bryggorna. Visst vackra hus, båtar och landskap i all ära, men när det kommer till djur så lyser barnen upp...

Vi kom hem på eftermiddagen och fick då beök av Riikka. Det var ett tag sen vi träffades, man har fullt upp på egna håll när det är semester. Vi tog oss hem till Charlotte (en gammal arbetskamrat) och satt ute på hennes balkong ända till elva när vi for hemåt igen.

Imorgon bitti åker jag ner till Malmö över en natt... Jag ska träffa två gamla klasskamrater sen min tid då jag bodde där nere. Ska bli superroligt och det var jätte många år sedan vi sågs.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0