Shoppingfynd och bio

Dagen började tidigt idag. Mille vaknade redan fem imorse och var PIGG. Det var bara att klä på sig och gå ner på nedervåningen så att de andra fick sova lite iallafall. Dröjde nog inte mer än en timma så vaknade Issa av Milles lekar. Redan vid nio så däckade jag på soffan medans Johan var uppe och lade Mille för första middagsluren. Vaknade 1 1/2 timme senare av att barnen badade och skojade. Hade kunnat sova ett par timmar till men jag väntade besök av Jasmin och ville piggna på mig lite.

Jag och Jasmin åkte till Frölunda torg och shoppade loss efter vår goda salladslunch som det bjöds på här hemma. Och jag kan verkligen säga att jag fyndade! Grejer köpta på hemtex som egentligen skulle gått på 800 kr fick jag för ynka 60 kr... Är inte det att fynda så säg?! Det åkte även med en tröja till Mille, hårspännen till Issa, jacka och sjal till mig. Johan gick tyvärr lottlös denna gång men han fick en god puss istället när jag kom hem =).

Vi åkte hem och lämnade av grejerna och sen bar det av på bio. Vi tog den som började klockan sex, orutinerade och trötta mammor som vi är =).

När jag om hem så möttes jag av superglada barn som var överlyckliga att se mig.... Finns inget härligare! Mille borrade ner sig i min hals samtidigt som han gav av glädjestjut och Issa hoppade upp och gav mig världens största kram.
Jag frågade vad hon hade gjort medans jag varit borta... Hon svarade: - " Jag har inte byggt koja".
Nästa gång ska jag använda mig av tvärtemottaktiken och fråga vad hon inte gjort och se vad jag får för svar =).


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEeeeen ingen bild på byrån??

2009-07-24 @ 14:53:45
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0