Slappar dag!

Idag har det inte blivit gjort värst mycket, förutom min och Milles långpromenad imorse. Det var tänkt att han skulle somna i vagnen medans jag gick... men icke. Han somnade sött i sängen när vi kom hem =).
Jag har legat på golvet och lekt med Mille. Eller han har krypit fram till DVD:n, stereon, förstärkaren medans jag har varit som en hök över honom och försökt berätta att det inte är några leksaker. Tyvärr tror jag att han kommer göra samma sak nästa gång han är i näheten av apparaterna =).
Johan och Issa har varit hos en vän till Johan och är på väg hem nu...

I eftermiddag ska vi åka och hämta en byrå som jag hittade på blocket imorse, ja mitt ihärdiga uppdaterande på sidan gav resultat! Först ska det handlas lite färg för den ska målas vit. Sen ska jag ställa mig i garaget (det har börjat regna här som vanligt) och måla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0