Fredag men det känns som Söndag

Jag var hem till Malin igår och satt ute på altanen, i regnet, och tjatade. Det blev ganska sent så jag var inte den piggaste imorse när barnen studsade på mig =). Men jag hade lovat Malin (läs hon tvingade mig) att komma över till henne med Issa idag så att hon inte var trött själv med sina två barn... Så det var bara att bita i det sura äpplet och sätta sig på bussen och åka dit imorse. Issa tyckte det var ganska mysigt att bara få ha mig för sig själv och vi hade det jätte gosit på bussen.
Vi har skrattat mycket idag, så där fnittrig som man blir när man är lagomt trött... Men gud vad härligt det är att ha en sådan dag när man inte gör annat än att skratta!

Johan och Mille var snäll och hämtade oss sen på eftermiddagen. Johan berättade att Mille hade tagit sig från mattan i hallen in till toaletten när Johan stod och tog på sig sina linser. Det är inte så långt, bara ca 1 meter, men det är allt en stor meter! Synd för mig att jag inte såg det bara...


På Söndag åker vi till Bollnäs och denna gång ska vi stanna iallafall 5 dagar så man hinner med att träffa alla utan stress.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0