Fortfarande öroninflammation

Milles öron har fortsatt att rinna även fast sista kuren var för en vecka sen. Vi fick en bokad tid på akuten och det visade sig att inflammationen var kvar. Han har haft lite mer "elaka" bakterier och kåvepeninet har inte bitit på dom så nu har vi fått ett starkare pencillin som förhoppningsvis ska göra prinsen frisk.

Jasmin, William och Felicia kom på besök idag och vi tog oss  till 421 för Jasmin ville shoppa upp lite av sina skattepengar =) Även jag hittade lite, bla skor till Issa för ynka 49 kronor på rean och ett linne för samma summa till mig själv. Jag älskar rea!!
Medans Johan och Mille sen åkte på akuten så planterade jag blommor och Issa lekte med tjejerna på gatan. Hon avgudar verkligen granntjejen här och hann knappt äta någon middag för hon skulle ut och leka med sin kompis.
Vi hann även med att gå och köpa fina tapeter till köket. Tänkte att jag skulle börja sätta upp de redan ikväll men som den nybörjare på tapetsering som jag är så fegade jag ur och ringde Daniel istället som kommer och hjälper mig på Onsdag =).

Jag lovade ju mig själv att inte glömma att packa ner filmkameran innan vi skulle åka upp till Bollnäs... Och självklart gjorde jag ju inte det. Problemet var bara att vi glömde bort att filma... Ja, ja vi har massa kort snart iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0