Gårdagen

Vi bestämde oss för att följa med pappa ut på hans jobb på Smarholmen igår... Jätte fint där ute, men lite för blåsigt igår.
Issa sprang runt och spelade lite fotboll, kände på vattnet, spelade spel och byggde med klossar. Mille han charmade alla i vanlig ordning...

På eftermiddagen kom Daniel hem till oss och vi började tapetsera. Men herregud vilken tid det tar med mönsterpassning och alla vinklar och lister man har i ett kök! Vi har hunnit lite längre än halvvägs och jag ska sticka ner och köpa fler rullar nu (det räckte så klart inte) och sen kommer Daniel någon gång efter åtta. Förhoppningsvis så är vi färdiga strax efter lunch, för då hade jag tänkt att blåsa av framsidan med en högtryckstvätt.
Ja ni ser, det är mycket att dona så här innan midsommarafton =)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Såklart att jag skall med, du också antar jag?!



Ha en finfin midsommar!



Kram

2009-06-18 @ 20:48:00
URL: http://mammaledigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0