Helgen förbi

Ja helgen har gått jätte fort.... Dopet igår var jätte fint och en av låtarna vi sjöng älskar jag, "du vet väl om att du är värdefull".  Johan läste en del av inledningsbönen så att det blev lite extra personligt. Det var bäst att inte kolla på mormor/gammelmormor som är lika blödig som jag är för då hade jag nog mest bara gråtit =).  Efteråt åkte vi och hade mottagningen på prästnäset.
Isabelle har även hon fått presenter denna helg som kläder, prinsesskrokar och läkarkit. Så nu går hon omkring och ska lyssna på hjärtat hela tiden.

I gårkväll så samlades vi i "gamla gänget" hemma hos Åsa och hade tjejfest med sminkparty. Det var verkligen en lyckad kväll som slutade med utgång... Synd att vi, eller snarare jag, inte bor närmare mina bästa tjejer!


Tyvärr så har jag inga kort från dopet än, morfar har dom på sin kamera och ska skicka över dom så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0