Ikea med Jasmin

Jasmin kom på besök i morse. Vi satt och drack lite the och pratade medans vi väntade på att Mille skulle vakna...  Sen drog vi oss till Ikea. Inhandlades inte så mycket, utan mer lite praktiksa saker som tex. lådor till Milles leksaker, påslakan till barnen och lite vaser och blommor. Vi bestämde att vi ska ta oss en tripp till Ullared i Augusti med och shoppa. Jasmin och jag var där när jag var höggravid med Mille och då handlade jag bara för ca.1600 kr men fick med mig hela Ullared kändes det som. Och då är det billigt =)

Ikväll har Isabelles himmelsäng även satts upp... Har tjatat på Johan i 5 månader att han ska sätta upp den. Han har bara mumlat att "ja jag måste bara ringa och kolla med Daniel om det räcker med den och den pluggen i de här taken". Jag har då målat upp en bild av att vi måste låna en borr och greja, tills jag då ikväll ser Johan skruva i en plugg, skruv och sen var det klart. Allt gick på två minuter och där står jag och bara gapar och inte riktigt fattar varför han har väntat 5 månader på detta?! Han bara skrattade och fattade nog inte heller riktigt varför det inte har blivit gjort...
Men som jag säger till grannarna när de berättar och visar alla väggar de har slagit ut och satt dit "Ja min karl är ju inte så händig va" =)
Men han är den bästa ohändigaste karl man kan få tag på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha ja det gör det! :)

Åå smink är kul! Ha ha ja blir ju så lurad o köper varje gång ja, sist ja var på krämpary så köpte ja fan krämer för 3000 o inte var dom speciellt bra, men roligt en stund var det :)

Klart det blir ut!

Hittade du på tapeterna? Hemsidan var hemskt dålig tycker jag, det fanns nästan inga och titta på där ju

2009-06-03 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0