Isabelle 3 år!

Idag är det en stor dag för vår lilla prinsessa. Vi väckte henne sjungandes och med hennes stora present på sängen.  Hon blev lite blyg och gömde ansiktet bakom händerna... Men när hon sen öppnade sitt stora paket och såg att det var en studsmatta så gick det fort. Äta frukost, klä på sig, borsta tänderna och sen fort ner till hallen för att sätta på sig skorna. Hon fick till och med ropa att vi skulle skynda oss och det har nog aldrig hänt!
Efter lite studsande tog Johan och Issa och åkte lite moppe och köpte sig lite glass på vägen hem...
Eftersom hon fyller år idag så har hon fått välja vad vi ska äta till middag. Det blev fiskpinnar och potatismos... självklart svarade jag med ett påklistrat leende på läpparna. Inte min favvorätt om man säger så =)

Isabelle har  börjat prata lite engelska.... Hon kallar oss mummy och daddy ibland  och svarar med yes eller no ganska ofta. Det kommer fler och fler ord hela tiden... Det lönar sig att Noahs pappa är engelsk =)


Vi har börjat rensa lite i garaget och då hittade jag lite fina gamla tavlor som jag fixade till och målade ramarna vita.  Det ärså roligt att pyssla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0