Kaotisk natt...

Mille har haft en otroligt jobbig natt... Han har skrikit och gråtit på ett sätt som jag aldrig har hört honom gjort förut. Han vaknade vid elva  och höll sen på till 4 på morgonen. Jag och Johan turades om att gå omkring, vagga, försöka lägga ner honom mm. Sen somnade han tillsut i min famn.
Jag tror att han hade ont i magen då vi har börjat byta ut ersättningen mot välling på kvällen och hans mage reagerade ganska hårt på det verkade det som. Han gjorde sen i morse ett stort nummer 2...
Issa har som tur är inte hört ett knyst och sovit gott hela natten, men vi andra är jätte trötta.
Mille sover redan middag för andra gången idag och jag har hållit mig vaken med disktrasan, dammsugaren, moppen och tvätten. Nu är det iallafall skinande rent här hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är uktig du...tänk bara på att ta det lite lugnt emellanåt också.

2009-06-02 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0