Midsommar

Köket är färdigt... efter uttömda klisterburkar över golvet, några tapetrullar för mycket och cirka 12 timmar sammanlagda tapetserartimmar =) Fint blev det, men jag ska aldrig mönstertapetsera ett kök med massa vinklar igen! Tack och lov hade jag Daniel som ställde upp.

Igår kväll så hängde jag hemma hos Riikka och vi kollade på den nya Wallander filmen. Det är så skönt att komma bort till någon kompis så där, även fast det bara är för att kolla på film.

Idag har vi varit hemma hos familjen Dove... Körner, Thomas och Kalle har kommit från Bollnäs för att fira midsommar i götet dom med. Issa och Mille fick presenter så klart =)
Världens godaste mat bjöds det på och alla blev supermätta så vi orkade knappt röra på oss sen...
Jag och Johan kände oss trötta efter veckan så vi åkte hem redan vid nio snåret. Vi vill vara pigga imorgon med när prinssesan fyller år. Då ska det upp och sjungas i ottan =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0