Mille 6 månader!!

Grattis min lilla prins... Idag är du hela ett halvt år!!!


Dagen har gått i ett... Inget intressant, fortfarande samma stress över att hinna med allt innan Torsdag. Fick dåligt samvete över att barnen behövde sitta inne medans jag höll på med "vuxensaker" så jag packade snabbt ihop oss innan lunch och gick till lekparken. På vägen hem så fick jag ett sms av 3 där det stod att jag ej betalt min faktura. Förvånad och nervös gick jag in på internetbanken plus att jag ringde kundtjänsten och kollade. Som jag trodde så var den betald och klar. Ringde sen 3 ( ca 6 ggr) då samtalen bröts hela tiden, behöver nog inte säga att mitt tålamod redan där inte var på topp. Möttes tillslut av en arrogant tjej med dryg stockholmska som inte alls fattade min förvåning över att de inte fått in pengarna  " aassåå, va ee dee du inte fattar egentligen?! Vi har inte fått in dina pengar!! "
Där brast både mitt tålamod och mitt humör. Sade både det ena och det andra till henne och slängde sen på luren. Ringde tillbaka till banken som snällt gav mig idnummer på betalningen. Åter i 3:s kö fick jag sen prata med en trevlig pojk som skickade ärendet vidare och återkom 3 timmar senare med ett ursäktande och förklarade att de hittat pengarna och att det var deras system som det hade varit fel på... Haha där fick du din lilla dryga stockholmare =)

Fick sen cykla ner på jobbmöte och sen skynda mig hem igen för mormor satt barnvakt medans och hon behövde vara hemma en viss tid. Har dessutom bytt ca. 16 blöjor idag... Antibiotikan gör sitt på Milles mage kan jag säga. Han har inte ont iallafall. Och ikväll var sista kuren.

Nu är det sängen för mig som gäller... Ja jag vet, klockan är bara åtta. Men jag tror inte att min kropp mår speciellt bra nu med tanke på att jag har hållt på att svimma 2 gånger, har muskelknutar fulla ryggen av bärandet av barn, djävulens humör från stressen och glömt bort att äta något förutom de 2 knäckebröden imorse, thèkoppen på mötet och den klubba jag sitter och slickar på nu så tror jag att sömn är den bästa medicinen.

GODNATT!!!


PS. Jag kan lova er att jag är på betydligt bättre och positivare humör imorgon =)




Kommentarer
Postat av: R

Men Jossan! :) RING OM DU BEHÖVER HJÄLP, jag finns här för dig min vän ;)

2009-06-09 @ 21:52:07
Postat av: Jenny

Stort grattis till Mille :)

2009-06-10 @ 00:29:35
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0