Öroninflammation igen...

Det har inte varit magen som har spökat för lilla Mille... I eftermiddags så började det forsa ut var från höger öra. Vi blev beordrade att åka in till barnakuten redan ikväll eftersom trumhinnan var sprucken och då är det en öppen kanal. Det gick snabbt och smidigt... 1 timme ungefär allt som allt. Så nu är det ännu en pencillinkur som väntar den unge herren. Inte konstigt att han skrek som han gjorde inatt stackaren! Grannen i huset snett mittemot hade till och med hört honom.
Isabelle var den perfekta storasystern och höll Mille i handen och skötte om honom. Hon är bara för goooooo =)

Ikväll blir det tidigt (hoppas jag)... Allt som allt så har jag fått 6 timmars sömn dessa två nätter. Och jag ber till gudarna att Milles öron kommer kännas bättre redan efter första dosen. För vi har båda sömn att ta igen.




Kommentarer
Postat av: R

Stackars liten :( Hoppas att ni får lite sömn snart... kram

2009-06-02 @ 20:14:38
Postat av: Anonym

Men lillen! :( Säg inte att han ska bli som jag var när ja var liten för då tycker ja så synd om honom, ja hade öroninflammationer hela tiden ja.... Ge han e kram från mig!

2009-06-02 @ 20:40:11
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0