Resultatet av att ha för många bollar i luften samtidigt...

Jag har stått och förberett lite för middagen ikväll. Mille blev hungrig och jag ställde mig och tvättade händerna, skulle sen gå och smörja dom... Tog flaskan och sprutade ut lagom mängd kräm och började gnida in händerna. Det konstiga var att den luktade så konstigt och blev väldigt kletig. Började fundera och kom på att det var hårgelè som jag hade smort in mina händer med =) 

Köpte en ny barnmatsvariant från Nestlè som är ångkokt... super tycker jag eftersom näringen håller sig kvar mer i maten. Mille älskade den vi provade, sjötunga med potatismos och morötter. Har tyvärr inte hittat så många olika maträtter än...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0