Sår på lilla knät...

Issa började helt plötsligt klämma fram några krokodiltårar medan jag stod och värmde lite mat...
" mamma, jag har ont!"
" Har du ont? Vart då?
säger jag och kollar lite förvånat på henne.
" Här" säger hon och pekar på knät. "Du måste tvätta det med papper och vatten."
" Men det där såret fick du ju igår... Du har ju inte haft ont på hela dagen"
Issa kollar på mig och försöker klämma ut några extra krokodiltårar...
" Men då måste du nästan gå upp och lägga dig och vila lite då om du har så ont"
" Ja kom, följ med mig upp"  säger Issa.
Vi gick upp för trappen och hon lade sig på vår säng i 5 sekunder... tills hon hade glömt bort allt om det lilla, lilla skrapsåret som gjorde så "HIMLA" ont tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0