Som en liten tonåring

Vi här hemma har fått lite försmak om hur det är att ha en tonåring... Det vill säga att de aldrig är hemma, utan bara ska vara ute och leka med kompisar. Det är knappt så att man får in henne till middagen. Jag klagar inte... tycker det är jätte bra att vi fått turen att bo så här i hus så att barnen bara kan springa ut och leka med sina vänner!

Idag tog vi oss ut till Delsjön och badade... underbart varmt. Dock lite för varmt för Milles del som har varit lite kinkig.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen om några timmar bege mig ner till Linné och äta med mina gamla klasskamrater.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är lite nyfiken på ditt nytapetserade kök, har du ingen bild?

2009-06-24 @ 22:06:49
Postat av: Elina

Nu är jag pigg :-)



Vi har packat och håller på att städa för min syster skall låna lägenheten i helgen när vi är Skåne.

Kram

2009-06-25 @ 12:14:54
URL: http://mammaledigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0