Tyst i huset...

Barnen sover sen klockan sju, Johan är på fotboll (Sverige-Malta) och jag sitter här och vet inte riktigt vad jag ska göra...  vika tvätt, äta något gott, påbörja en bok, ta fram mina IHM böcker, dammsuga nedervåningen, sätta på diskmaskinen. Ja listan kan göras lång, men jag tror att jag bara hoppar in i duschen och sen kyper ner i sängen och kollar på lite tv =)

Prästen ringde idag med... Han verkar vara en trevlig och lugn prick (en av de yngre enligt Rolf) och vi ska träffa honom på Fredag för att gå igenom dopet lite. Det kommer bli ett litet och mysigt dop. Bara de närmsta i släkten, förutom Åsa och hennes familj då, men hon är som en syster så det räknas som släkt =)
Måste komma ihåg att ta med filmkameran, måste komma ihåg att ta med filmkameran, måste komma ihåg att ta med filmkameran... måste komma ihåg att läsa dett imorgon!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi:) Åh jag älskar dop, finaste dagen i vårt liv när lillsessan döptes:)



Sov gott o dröm sött och glöm inte filmkameran i morgon ;)

2009-06-10 @ 22:58:41
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0