Väntan...

Nu har jag lämnat Issa på dagis. Jag sa åt henne att busa lite extra eftersom det var sista dagen =). Jag sitter bara och väntar på att få åka... Tänk vad tiden går sakta när man bara väntar och väntar.

Om 8 dagar fyller Issa 3 år. Kan tänka mig att det blir till att fira henne lite nu i Bollnäs med eftersom inte de kan vara här när den riktiga dagen är. Tänk vad stor hon är nu... helt ofattbart!! Och inte vart hon mindre när Mille kom till världen heller =)

Ska uppdatera så mycket som möjligt under helgen, tiden är knapp där uppe men något inlägg ska nog hinnas med...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stora tjejen, ja visst är det läskigt hur fort de växer?! Hihi



Kram Jenny

2009-06-12 @ 00:47:18
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0