Varför lät jag morfar knäppa kort med sin kamera?

Ringde nyss pappa/morfar och frågade om han kunde överföra dopbilderna...

"Hej, kan du överföra bilderna?"
"Ja, det kan jag väl... Hur gör jag det då?"
(Just ja, min pappa är ju den mest otekniska på denna jord)
" Men skicka dom över msn bara... alltså du loggar in, öppnar en konversationsruta och drar över bilderna bara"
"aaaa, det var så länge sen jag gjorde det här jag så jag kommer inte ihåg hur man gör och  jag vet inte om jag kan lägga över dom på den bärbara" 
"Klart att du kan lägga över dom på den bärbara"
"Ja, jag ska bara försöka hitta sladden... ringer om ett tag"


Varför lät jag morfar ta kort med sin kamera? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0