VARMT!

Det går knappt att sitta ute om man inte ligger nere vid någon sjö eller hav så att man kan svalka sig... Vi har tillbringat dagen hos Malin i skuggan i gräsmattan medans ungarna har plaskat i poolen. Barnen hittade en liten stig mellan granngårdarna där borta som blev lite som en lite grotta för dom. Fantasin har varit på högvarv då de både har hittat ett och annat spöke, troll mm där inne... =)

Kvällen har jag tillbringat med en 2 timmarspromenad med Riikka. Hade hoppats att barnen skulle sova när jag kom hem, men icke. Issa sov sen middag och Mille har lite ont i magen så han ligger och gnyr i sömnen stackaren.
Det är så varmt på övervåningen så att man inte kan sova. Igår kväll fick jag ta med mig Mille ner på soffan, öppnade altandörren så att lite frisk luft kom in och sen somnade vi gott båda två. Han blir så otroligt varm när han sover. Kudden och han är genomblöta varje kväll nu när det är så varmt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0