Åhhh...

Vad härligt vädret är idag!! Jag tog Mille i bärselet när vi åkte till Issas dagis. När vi lämnat av henne så tog vi oss en promenad hem. Det blev 40 minuters njutning av våren =)
Mille han sover så bra i bärselet, ja han skulle nog kunna sova igenom en hel dag om han satt i den hela tiden. Så nu har vi nyss kommit hem och han har inte vaknat än. Jag ska passa på att förbereda middagen lite och sen blir det lite städning tyvärr. Ska jobba ganska mycket denna vecka så jag känner att detta är den enda dagen att göra det på. Och är man pedant som jag är då får man skylla sig själv att man väljer dammsugaren istället för solen =) Får se till att vara ute lite extra länge sen när vi hämtar Issa igen.

Lite sommarbilder på Issa:













Kommentarer
Postat av: R

Första bilden är så himla söt, gullunge

2009-03-17 @ 13:47:44
Postat av: Vickan

Sötisen hon är ju sååå go, hoppas ni mår bra. vi ska ju bka in nåt snart. vi får ta det efter jag piggnat på mig , allt gick bra med operationen. fast man har ju lite ont än.... Sköt om er. Många kramar från lilla mig =)

2009-03-17 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0