Ännu en ny vecka

Vaknade upp klockan 6 imorse och möttes av en grå och tråkig dimma utanför fönstret. Det gjorde ju en inte piggare, men efter en dusch så vaknade jag till lite. Mille vaknade en halvtimma efter mig och var på gladare humör än gårdagen. Förkylningen är dock kvar och han får inte i sig lika mycket mat...
Jag har inte riktigt bestämt mig än hur vi ska göra med Skåneresan. Ska ta mig en funderare på jobbet ikväll. Nästa vecka är det operation med så då funkar det inte så bra att åka.

Vi  beger oss inte ut något idag när Mille är sjuk. Issa har kollat på en film nu på morgonen och sitter just nu med sina leksaker. Mille han sitter och halvsover i mitt knä.


Issa vill inte vara med på några kort idag men här kommer lite bilder från morgonen på Mille


Mille med lite överdrivet uppspända ögon tack vare blixten =)


Kommentarer
Postat av: ☆Soya☆

Vilken sötnos!

Ses på mammablogg-galan :)

2009-03-16 @ 22:23:36
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

hej hej..

hihi.. en till bebis med långt och mycket hår.. gullig...

ha det gott, kram

2009-03-18 @ 21:34:14
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0