Arg på mig själv...

Jag är arg på mig själv för att:

* Jag inte kan strunta i att bädda sängen en morgon...

* Jag inte kan strunta i disken innan jag går och lägger mig en kväll...

* Jag inte kan ligga i sängen och dra mig när jag får tillfälle...

* Att jag ska försöka få så mycket saker gjorda samtidigt...


Mitt nya löfte till mig själv är att försöka strunta i dessa onödiga ting ibland. Vem bryr sig om att vår sång är obäddad eller att det står några glas i vår diskho? Bara jag!! Och varför ska jag må dåligt av det? Varför kan jag inte passa på att ta en sovmorgon när jag har chansen istället för att gå upp och plocka och dona?
SKÄRPNING på mig själv!!!

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Låter bra...

2009-03-20 @ 10:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0