Biobiljetter bokade

Nu är biobiljetterna bokade för Spöket Laban imorgon... Jag längtar nog lika mycket som Issa =) Har bokat biljetter ganska långt till höger i salongen med tanke på att det kan bli ett och annat kissbesök på toaletten med dom små =)
Issa hon går och säger:
"Mamma, vet du?! Laban är ett snällt spöke!"
Söt trollet mitt...
Malin syster/moster och Noah systerson/kusin ska också följa med. Morgondagen kommer bli super!!

Idag känner jag mig verkligen utvilad... jag brukar kliva upp sex på morgonen när det är vardag annars. Bla för att Mille brukar vilja äta sitt första mål mat då och för att Issa ska iväg på dagis vissa dagar. Men imorse fick jag sovmorgon ända till kvart över åtta. Tänk vad så lite skillnad kan göra mycket!

För tillfälligt sitter Issa och kollar i sin barnkartbok och pekar ut Göteborg där hon lärt sig att vi bor och Skåne där mormor bor =)
Mille har nyss fått besök av John Blund och ligger och drömmer så sött...

I eftermiddag bär det av till Sahlgrenska för att lämna lite prover för den kommande operationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0