Framme

Ja vi kom fram till Beddinge igår kväll.... Issa mötte oss vid dörren och var jätte lycklig. Sen har hon inte lämnat min sida =) Dock så har hon testat mina gränser lite mer än vanligt men jag har hört att det är ganska normalt när man varit borta några dagar...
Mille var jätte duktig hela resan ner, eller han sov så gott som hela resan ska jag säga =)
Johan var ju tvungen att åka tillbaka redan igår kväll för han ska hjälpa sin mamma att flytta idag. Vi saknar honom redan! Jag kommer väl åldras 10 år den här veckan när jag har barnen själv =) Ensamstående 2 barnsföräldrar kan man inte annat än ge all beröm dom kan tänkas få!!!

Idag började vi dagen men att gå ner till havet. Det finns en jätte mysig lekpark under ett jätte stort Pilträd där nere. Ser hur fint ut som helst och Issa älskar att springa där nere... måste kännas lite som en frihet att ha hur mycket plats som helst att springa på och ha ett öppet hav framför sig. Sen fick hon sätta sig i vagnen och vila lite... Jag och mamma passade då på att ta oss en långpromenad och kolla på alla STORA strandvillor som finns här... För att få bort lite avundsjuka så tänkte vi att det måste vara otroligt jobbigt att städa dessa hus =)













Jag ska ha en helkväll och läsa egenom allas bloggar jag följer när jag kommer hem... hinns tyvärr inte med det nu!!

Kommentarer
Postat av: tindra

Vad söööta dem är! Inte lätt att sova med barn i sängen, dem rullar runt och rör sig så mkt ju. Hoppas allt är bra med er.

Kram kram

2009-03-30 @ 09:16:24
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0