Kärlek

Har ni någonsin funderat på vart man hade varit och vad man hade gjort om man inte fått sina underbara barn?
Hade jag valt en annan arbetsinriknting? Kanske varit ute på resande fot igen? 
Ja många frågor som kan radas upp men som man aldrig kommer att få svar på... Men en sak som jag VET, det är att jag inte vill vara någon annanstans än just HÄR!!!!

Mina barn har fått mig att känna en sådan underbar glädje... Dom har även fått mig att känna en enorm frustration efter sömnlösa nätter och trotsiga dagar... 
Men det bästa av allt är att dom har gett mig den starkaste kärlek som finns på denna jord!!!!



Solstrålen som oftast har ett leende på läpparna...



Vad händer där uppe?


Vilken blixt det var som kom från kameran...




Min lilla prinsessa..


Det enda kortet jag lyckades fånga henne på idag innan det var dags för ännu en runda spring =)



Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Vilka fina bilder på dina skatter!

ler

2009-03-23 @ 11:57:50
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Tindra

Guud vad dina barn e vackra!

Vad har ni förplaner idag? När skulle ni åka iväg?

2009-03-23 @ 14:02:01
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0