Handboll

Idag var det premiär för Milles första handbollsmatch... det blir nog ett antal fler när han har en pappa som brinner för denna sport! Issa tycker också det är roligt att gå på handboll. Det är bara mamman i denna familj som tycker det är så där roligt =) Följer med mest bara för att det är mysigt att vara hela familjen.

Jag stod och lagade mat redan klockan 10 imorse för jag var hungrig och för att slippa göra det efter handbollen. Gjorde goda biffar, sås och egen klyftpotatis. När det var dags att äta middag sen ikväll så var det bara jag som tyckte det var gott... Johan och Issa är så överkänsliga mot stark mat (hade chilikorn på potatisen) så dom åt knappt nått. Det är tacken det =)

Issa har för övrigt uttökat sitt ordförråd med inte allt för fina saker...
"Dumma dig" som hon lärt sig från dagis, säger hon själv iallafall. Vet inte vart annars det skull vara heller. Och sen ordet "käka". Johan brukar ofta säga tex. "ska vi sätta oss och käka mat nu?" Och det har Issa tagit efter märkte jag idag när hon sa "Jag vill inte käka lunch nu"
Jag tycker det ordet är så fult... Så nu är det bara att försöka rensa bort dessa  ord och lägga in några lite finare i ordförrådet istället =)



Smygknäppte ett litet morgonkort...


På handboll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0