Härliga dag!

Jag och Mille tog en promenad ner till Mölndalsbro för att möta upp Elina och William. Väl där nere så tog vi oss en liten fika och fick idèn att inhandla parasoll till våra barnvagnar på Barnens hus... Så då vart det en promenad dit med. Och ni som inte kommer härifrån kan jag berätta för att detta blev ungefär en promenad på 2 1/2 timma sammanlagt. Underbart väder så vi bara njöt av tillvaron!!
Men nu kan jag säga att mina ben inte skulle vilja gå en meter till =)

Isabelle ringde mig för ett tag sen... De hade varit på stranden och plockat stenar och sen lagt upp dom på köksbordet och målat gubbar på dom. Tanken var att vi skulle åka ner och hämta henne ihelgen men det har blivit ändrade planer. Johan skjutsar ner mig och Mille på Fredag kväll och sen stannar jag och barnen där nere i 1 vecka. Johan kommer sen och hämtar oss helgen efter. Han kommer nog längta ihjäl sig efter sina guldklimpar... 1 vecka är lång tid!!  Kan nog vara bra att vara på skånska slätten där inga affärer finns. Då gör jag inte av med några pengar innan vår utlandsresa =)
Shoppa ska jag ändå göra imorgon... fick min guldbonus från HM idag på 1100 kr. Så det kommer att inhandlas lite sommarkläder.


Mille har tillskillnad från Issa aldrig brytt sig när han har varit i andras famnar. Men nu börjar han visa tendens till att vara lite mammig. I Måndags hemma hos syster så var han i systers mans famn och såg mig gå förbi och blev ledsen... Har hänt några gånger efter det med. Lilla plutten min!

Kommentarer
Postat av: Elina

Nice med bonusen!



Vi kan på förmiddagen isf, vi skall ju simma vid tre och då är det bra om han har fått ta lunch och sovit middag hemma för annars blir han så stissig...



Tack för idag annars, vi hörs imorn!



Kram

2009-03-25 @ 20:22:27
URL: http://mammaledigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0