Hemkommen från jobbet

Jag har nyss kommit hem från jobbet nu... har varit ganska skönt att få komma hemifrån och göra liten "vuxenarbete". Och det är ju inte helt fel att ha många bra vänner på sin arbetsplats heller =)

Tidigare idag så åkte Jag, Issa och Mille till syster/moster Malin och systerson/kusin Noah. Issa och Noah lekter som vanligt hela tiden. Dom älskar verkligen att leka tillsammans! Malin passade på att gosa lite bebis och förbereda sig på sin lilla nya bebis som är på väg.
Vi tog bussen dit. Man kan verkligen säga att vi har flyttat helt åt skilda håll... det tog oss 1 timma och 10 minuter att åka dit. Det är längre än vad det tar att åka mellan Bollnäs och Gävle =)... inte lika många mil men massa bussbyten och väntetider.
Johan kom som räddare i nöden och hämtade upp oss efter jobbet sen så vi slapp ta bussen igen...

Ikväll sover Issa med farmor och har det bra, så jag ska faktiskt försöka att gå och lägga mig lite senare. Kan vara skönt att bara få vara hemma lite efter jobbet med innan man ska krypa ner i sängen. Sen ska jag även smöra till mig en liten sovmorgon imorgon =)


Operationstiden är bokad nu, 24 mars ska det ske....


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

24:e Mars, dagen för våran anatomitenta, en helsickes dag för oss båda! :)

Ha ha men vilken sovmorgon du fick??? :)Hälsa Issa från Neo!

2009-03-07 @ 14:06:56
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0