Hemma

Ja nu är vi äntligen hemma!! Det var en ganska tung resa igår... Mille som inte ville äta och som jag tillslut tvångsmatade honom med sked. Det hela slutade med att han kräktes upp allt... Vi har fått en extra tid hos BVC idag så att vi kan kolla om han gått upp i vikt, det var även en läkare där idag med som kunde ta en snabbkik i hans öron ifall det är dom som spökar fortfarande. Jag ställde väckarklockan inatt så att vi kunde gå upp och ge han lite mat med kortare mellanrum.
Issa hade iallafall det bra på resan tillbaka. Hon satt och kollade på Pippi Långstrump och tvingade mig och Johan att sjunga Pippi Långstrump låten sista biten innan vi var hemma =) Vi kom hem vid 22:00 och var väldigt trötta allihopa. Det kändes som väskorna som kom flödandes från bilen aldrig skulle ta slut... Men efter mycket uppackning och betalandes av räkningar som jag hade glömt bort att ta med mig upp till Bollnäs så var det direkt ner i sängen. Jag försökte kolla på filmen Changeling men hann bara till introt på filmen innan jag sov =)
Men sammanfattningsvis så har vår resa vart toppen med pulkåkning, fest, besök av gamla vänner, även besök av vänner som det inte var så länge sen man träffade, släkt och fint underbart (kallt) väder!!

Just nu håller vi på att tvättar massa kläder, det vart en del tvätt denna gång vi var ute på. Sen bär det av till BVC och efter det är det storhandling på schemat. Jag älskar att gå att storhandla med min vagn på Ica Maxi =) Kanske inte alla som delar denna roliga hobby med mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0