Jobba ikväll

 Johan har bivit sjuk så han är hemma från jobbet idag. Så när Mille hade vaknat och ätit så åkte babybjörnen på och vi två tog oss en liten morgonpromenad i det fina vädret. Dock så försvann solen ganska snabbt och nu snöar det istället.

Jag har lagt Mille på magen i babygymet nu på morgonen... nästa sekund jag kollar dit så har han vänt sig på rygg. Om och om igen. Han gillar verkligen inte att ligga på mage =)
Johan hade legat och kollat på mig och Mille igår kväll när vi låg och sov. Han sa sen imorse att vi hade lika ögonlock... Jag måste säga att det är första gången jag hör den likheten .
Issa kom också in till vår säng runt 5 snåret imorse. Hon är inne i någon period nu när hon vaknar varje natt och kommer in till oss. Mysigt, men ack så trångt =)

Jag och Issa ska iallafall ha en mor/dotter dag på Lördag och gå på bio. En 40 minuter lång Spöket Laban film är det som ska ses. Det ska bli jätte mysigt och roligt att bara umgås vi två för en stund! Det blir massa popcorn och varma chips, precis som det ska vara. Får se om man hinner äta upp allt inom 40 minuter bara =)

Ikväll ska jag iväg och jobba... ska bli roligt! Och om det slutar snöa så kanske det till oc med bli en promenad dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0