Kväller

Issa var lika trött som oss andra ikväll. Hon var trött och grinig redan klockan 17.00 idag, somnade 18.30. Mille har fått i sig (lite) mat nu och jag måste vara vaken några timmar till så att han förhoppningsvis äter lite till innan natten.
Jag är fortfarande sliten efter akutbesöket igår då dom först proppade i mig 3 piller plus en spruta mot smärtan. Vilket inte hjälpte utan tillslut gav dom mig morfin. Sen dess känns det inte som mina ögon vill eller måste vara lika som jag.

Imorgon är det dags för Johan att börja jobba igen. Han har varit hemma i två dagar nu för att jag inte har varit vid mina sinnesfulla bruk pga njurstenen. Men imorgon börjar vardagen igen. Får se om Issa ska gå till dagis eller om hon får stanna hemma med mig och Mille. Hon får bestämma själv när hon vaknar imorgon.

Borde lägga upp lite bilder men det får vänta till imorgon eller nått =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0